Absolut kärlek..

Lilla absolut var tvärhalt igår när vi skulle träna.. Såg ut som att han fått en akut senskada =( han hade pulsen i senan så att man så att den pulserade såg ut som djupa böjsenan åkte ut och in och han var jätte öm. Jag trodde typ allt var över, min fina tävlingshäst! En senskada läker ju inte så fort och han är inte någon ungdom precis. det var värsta dramatiken i stallet. Tack alla snälla som hjälpte till, extra puss på jonna som kylde hans ben i nästan en timme! aja anyway så åkte vi till klinken idag och först trodde de att det var nått med gaffelbandet för han var öm där men det visade sej att han hade en hovböld och den skapade typ trycket över senan.. Thank god! Idag är vi sååå lättade, några veckors vila och lite gips är ingenting mot att stå flera månader och sen inte veta om han aldrig mer håller för att hoppa.. Nu håller jag tummarna för att den ska läka fort så vi kan köra igång igen! /rock on M

Min absolut och jag <3

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0