Första avtrycket..

Första gången..
det finns många första gången,, första gången man tog ett steg eller sa ett ord, första gången man tittade på tv, första gången man sov över hos en kompis,första gången man pussade en kille, första gången man var full , första gången man var kär, första gången man åkte tåg, första gången man red på en häst. Man skulle helt enkelt kunna fylla en hel sida med första gången..
Jag minns första gången jag galopperade på en häst, den hette myran och var en liten brun ponny. Efter den första galoppen var myran den enda  hästen jag ville galoppera med. Jag hade en ridlärare som hette patrick, man fick inte hålla i sadeln men det ville jag så jag smyghöll när han inte såg..
Nog om de, I dag är det i alla fall första gången jag skriver i min alldeles egna blogg, thnx to jenny.
Efter att  ha spenderat ett antal dagar på soffan med dunder förkylning så känns livet lite lättare idag. Jag har nyss anlänt hem efter en biokväll med jenny, vi såg allt flyter.. den var rolig. Eftersom jag nyss börjat en diet så blev det inget biogodis men 4 riskakor.. dieten går sådär, den har hållit på i 8 timmar och jag är redan hungrig och sugen på godis.. I vanliga fall är jag inget för dieter eller bantning men jag ska vara bikinifit inom 20dagar so i must make an effort.. den här tiden om 20dar kommer jag ligga på ipanema beach under ett parasol med en rosa drink i högra handen..
Det kommer bli toppen, jag längtar men varför måste min kille typ bo på andra sidan världen??
So long, Maya

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Vad kul att ditt första gången bloggande gick bra! Vi gjorde ju även en till första gången sak idag, var på bio tillsammans =) haha! Nej nu ska jag sova! Har spöat någon i Gitarrhero hela kvällen ;) . KRAMS från grannen

2009-01-04 @ 02:33:33
URL: http://sweetjay.blogg.se/

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0