14 missade samtal..

ja idag gjorde jag det ordentligt.. jag försov mej rejalt! skulle träffa Lollo i stallet vid nio.. Gissa när jag vaknade två minuter i elva.. Jag var på bio igår och då stänger man ju av ljudet på telefonen sen hade jag väl glömt sätta på det igen! Vi skulle löshoppa de ädla springarna men men får bli en annan dag.. Förlåt Lollo och Liten!! Jag skäms faktist...!  Filmen igår var bra men otäck. Jag trodde vi skulle gå på en komedi? Men när vi väl satt i biosalongen så fick jag veta att det var en otäck film vi skulle se! Jag vågade inte sova själv i natt... Tur man har vänner som E, ställer alltid upp! Passade oxå på att sätta upp en ny lampa i sovrummet, det var några kablar som skulle dras om så då tordes jag inte göra det själv. Som vanligt ar vi tvungna att ringa till Jerka mitt i natten och rådfråga =) Klockan tickar måste gå till jobbet snart om jag ska hinna rida innan min första lektion.. So long/ maya

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0