borde sova...

är sjukt trött.. helgen har varit oki,mest hängt med E, åsså var de  tävling hela helgen så de har varit rätt lungt. Igår tävlade vi dressyr, jag och Absolut. Det gick bra vi kom fyra i La:1 tyckte jag var bra jobbat, för vi är ju sånna där som föredrar att hoppa över hinder! Idag blev man väckt halv nio.. hade kunnat sova till 12.Vid nio mötte jag upp Lollo och Eva vid slussen för att ta en promenad. Sen blev det fika! Eva hade bakat en sjukt god brunkaka, har glömt namnet men en såndär med cocos på.. Vid elva åkte jag å Marre till gymmet! Idag körde vi på lite hårdare med konditionsträningen, jäklar vad vi kommer vara fit till sommaren! Nu ska jag og sova.. natti

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0