Just a little insaine but ahead of the game..

Har ni hört en papaya coconut? Den gick nyss på Tv grymt bra låt.. Tror de va lars Stefans, ja funderar på att köpa skivan.
Idag var jag och provtränade på ett nytt gym, kändes rätt bra. Ska bli skönt att komma igång med träningen igen, var ett tag sen sisst. I helgen ska jag tävla Dressyr.. Jag kom på de förra veckan, att de var den här helgen så idag har jag tränat dressyr med hästen, de gick rätt bra men de kommer väl kännas i rumpan i morgon. Nu måste jag bara lära mej programmen =/  nu ska jag plugga för snart kommer E hem och då måste jag vara klar med plugget annars lever jag farligt! Rock on! /m



Me and Absolut

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0