tisdag

Svårt val, Tv eller plugg.. Just nu bara letar jag aledningar för att slippa sitta med näsan i böckerna.. Men jag borde stänga av tv och börja jobba lite. Jag har redan tagit en lång paus idag. Jag hade tänkt vara duktig och intensiv plugga efter jobbet i typ sex timmar men de blev inte riktigt så.. Efter jag hämtat bilen på verkstaden så stannade jag hos Klara en stund och fick lite fika sen på vägen hem pratade jag med Eva som skulle ut och käka med Lollo och Sofia.. Då såg jag ytterligare en chans att slippa lite plugg.. Usch vilken dålig karaktär jag har..! Trevligt hade vi iaf =) Så nu sitter jag här framför datorn igen men gluttar på desperate hw, skärpning! om en timme kommer E och då lär jag vara klar med ett kapitel i boken.. phu.. ok dags att börja!  NU!

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0