Tjipp tjipp!


kom precis in från en långpromis med busk och russin. var behövligt efter kvällens frosseri. Ute snöar det, jag som trodde det skulle bli vår snart! men jag gillar ju snön och  de ger mej mer tid för alla vinteraktiviteter.
Helgen har varit nice, fredan skulle varit en nice tjejkväll men avsluate senkvällen helt oväntat på donken, kaffesörplande..   var ett helt gäng med suporterpeolple där,hade varit på nån match. De var rätt roande.. Jobbade hela lördan, men hade manligtbesök på kvällen, drack ett ganska osmakligt vin typ blandning mellan vinäger och matlagningsvin =) Kanske inte var så illa men man har väl blivit finsmakare efter att ha bott i Frankrikes mest vidsträckta vindistrikt i två år.. Söndagmorgon var tufft att gå upp oboy att jag ångrade att jag tog åt mej jobb.. tur man han wake up light, de bara räddar ju hela morgonen..  stallet flöt ovanligt bra idag, ridningen aswell.. thanks for the company blondie and litttle one =) Åh idag kom ju Lillan till clubben nästa vecka börjar hårdträningen. Dagens shoppingrace gick bra, cg,wille, frk och fam busk på en timme! de ni!  nästa vecka blir de maxi,hk,lidl ochrust. fortsättning följer...  I morgon ska jag börja på ett nytt gym, exciting! /so long m

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0