äntligen måndag..


idag hoppade jag över träningen för att bara sova..  borde ha städat men jag bara sov hela förmiddan, så jäkla nice.  helgen har varit både bra och dålig. Tävlade på Lugnet med berra och ludde, Ludde kändes askass inget stämde och han kändes så trött och matt.. Han har gått rätthårt så nu blir det vila. Berra var jättefin och uppförde sej riktigt bra! Han vågade väl inget annat när nästan hela familjen Nygårds tittade på =)
I fredags hände något märkligt och väldigt jobbigt, orkar inte gå in på det igen men fy fan hur sjukt vissa kan bete sej. Men jag har väl alltid vetat men nu blev det bara så uppenbart.
I lördags hade vi happybirthan parjay för E, det var riktigt roligt! As usuall hamnade vi på Harrys, backyard babies spelade, de var riktigt bra! Nog om helgen, idag har jag varit och tittat på terrängträning. Moa och My ramlade av båda två i vattenhindret!! Moas häst bara försvann, de plaska som fn sen kom hästen upp och efter en stund kravlade moa upp ur vattnet! De var typ sista hindret.. Jag hade varit så nervös hela tiden sen tänkte jag nu är de ju bara ett hinder kvar men då går hon och ramlar av!! kallt var de nog. alla skratta, sen skulle my hoppa och hon hoppade rakt ner i vattnet hon oxå!! fatta två avramlingar direkt efter varandra! de här med fältavlan kan vara riktigt blött. Och på tordag ska jag tydlgen vara med på terräng träning oxå! nu vill jag sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tänk va sjukt vissa kan bete sig.............

2009-05-19 @ 22:51:01
Postat av: snabben

haha, de vill jag se på..........



snabben

2009-06-12 @ 22:42:24

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0