Blue is a colour, the perception of which is evoked by light..

idag blev jag väckt av att min granne spelar eiffel 65- im blue så hela väggarna och taket i min lägenhet skakar.. och jag vet inte om det är en han eller hon men den gick på repeat ganska länge.. drygt! Inatt sov jag typ ingenting, kollade först på sex and the city sen började jag kolla gossip girl och då var de kört kunde typ inte sluta kolla, bara ett avsnitt till..

 Nu funderar jag på om jag ska åka till gymmet eller om jag ska ta en promenad till stallet och rida Nisse? De lutar åt Nisse. Jag har varit så slö den senaste veckan. Skärpning! Tar nog gymmet i kväll i stället =) So long/m



Kommentarer
Postat av: Jerka

Nice med uppdatering... :P

2009-06-23 @ 14:04:51
URL: http://sweetjay.blogg.se/

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0