En gång för längesen..

Igår började jag läsa i min första blogg som jag hade och hittade ett roligt inlägg från våran galna tid som jag tror uppskattas av alla inblandade ;) så här kommer det, speciellt för sivan.. haha Enjoy!!


En helg i motala..

Sön 3 jul 2005 20:57

Övrigt, 3755 läsare totalt

sivan, greta, barbro har varit å sommarens andra roadtrip..
En helg som blev väldigt intressant och lite ångestfylld =)..
Sivan: Hon var med om två äventyr, tyvärr visade det sig att det var botten-napp båda gångerna, synd att hon alltid fastnar i vassen..
Greta: Hon lyckades bättre än Sivan, men hon äger ju lite mer förstånd.
Om man säger som så, hon kastade pilen mitt i prick två gånger.
Barbro: Ja vad ska man säga om Barbro? Hon lyckades i alla fall få paddlarna i vattnet en kväll.

Vi kan i alla fall konstatera följande:
Alla motala-bor låter likadant,,
En del motala-bor är väldigt snälla,,
En del är väldigt konstiga,,
En del är snygga,,
En del är dryga,,
En del är gästvänliga,,
En del är mindre gästvänliga,,
En del är trevliga,,
En del är mindre trevliga,,
En del får man frukost av,,
En del får man inte ens vatten hos,,
En del är bra på sex,,
En del är mindre bra,,
Vart man än sover så tappar man bort smycken,,
Varamon är härligt,,
Harrys är roligt,,
Man får skavsår,,
Man kan gå vilse,,
Man får kondomer gratis i motala,, hmm, undrar varför?

Det kommer nog dröja ett tag innan vi kommer tillbaka till motala..


Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Haha det var tider det gumman!! ;) Så jäkla skoj vi hade på våra galna roadtrips... Miss theese days! /XOXO

2009-08-06 @ 19:07:20

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0