Lever som en jojo..

Jag tror min blogg bara blir deppigare och deppigare ju mer j skriver.. Nu är jag i alla fall hemma i Sverige, känns tomt och jobbigt. Jobbigare än jag trodde det skulle kännas. Jag fattar inte att man kan bli så här ledsen eller att jag kan bli, hur kan man vilja vara så mkt med en annan människa som bara får en att må dåligt? Innan jag åkte till Brasilien så ville ju jag inte vara med honom för han betett sej spm en skit. Varför kan man inte minnas allt dåligt och jobbigt som fått en att vilja göra ett slut på det förut. Helt plötsligt är jag den ledsna, den som känner sej lämnad och vill inget hellre än att vara med honom. Hur kunde det bli så här? Jag var ju den som verkligen ville ta mej ur de här tidigare.. Han var den som var ledsen och dumpad. Och jag vet ju innerst inne att jag vill inte vara med honom, jag kan inte vara med honom, jag kan inte lita på honom, jag kan inte bli lycklig med honom och jag vill inte bo i Brasilien med honom. hur sjukt är inte de här? De är ju redan zero!  Kan jag bara sluta vara så här depressiv! Han är ju för fn inte värd de! Jag vet ju det..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Precis som du skriver MAYA, han är inte värd det! Du tar dig snart ur det! KRAM

2009-02-12 @ 23:27:16
URL: http://sweetjay.blogg.se/

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0