All eyes on me in the center of the ring just like a circus..

Sthlm, Jag och min vän E.N har varit i sthlm ett par dagar. shopping, bio, partay och Britney så klart!! De har varit roliga dagar men nu har jag faktist lite hemlängtan.. Jag åker vidare till skåne idag men just nu känns det lite jobbigt.. =P packa väskan och sitta i en varm bil i ett par timmar..phu.. Men trevligt sällskap och massa hästar i Falsterbo kommer få mej på bättre humör!!
Jag har hunnit med massor av annat oxå, I tisdags hängde jag med Ib hela dagen efter jag lämnat EN på station, vi var i två parker och lekte.. man blir ganska trött av barna passande, helt slut efter några timmar!! tänk att ha dem på heltid.. på kvällen blev det allsång på Skansen  men det var så mkt folk så jag såg typ ingenting. Borde ha fått settat på S axlar..;) Träffade K igår, vi käkade, fikade, snackade massor och avslutade med ett par öl på mosebacke = hel mysigt!!  packningen väntar vi ses väl i Falsterbo?! Rock on / M

lite bilder på Brittan! och på de två fansen som höll på att tappa hakan.. =P
    

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0