mestadels soligt!

jag har blivit dunderförkyld.. de suger men annars är allt på topp så skönt och vara ledig! jag tror min kropp slog typ bakt efter helgen =) Har varit sååå roligt, thanxs shackan!!  snacka om karatehelg =P sånt man inte minns har man väl inte gjort?! tänkte väl det.. Håkans spelning på lördagen var helt grym, i love Håkan!! annars så hade vi rätt skoj på mötlet crue oxå, en vän till mej låg ju med honom..  ;)
igår tränade jag med herr Nilsson och han var super duktig! de kändes riktigt bra så nu är det bara att ut och tävla lite mer och framförallt lite högre så vi kommer ikapp allt vi missat.. Nu blir det en hutt häxblandning sen ska jag klättra upp på min ädla springare och rida en sväng i kvälls solen. rock on/m

Och du undrar vem som kysser henne nu
Och du undrar vem, vem om inte du
O läpparna du kallar dina
det gör ont att veta men lika ont att undra..
du säger; har du tändstickor?
Ja tillräckligt om du vill bränna ner Stockholm
Och har du vin & sprit så det räcker att få hela fjärden full av sorger
Allt är försent, försent för vin försent för kärlek ren som snö
Inatt finns ingen väg tillbaks
Ingen alls, Försent för edelweiss...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag vill inte vara den som är den, men låg din vän med alla fyra i mötley crüe eller vilken fick hon?! De är ju faktiskt ett band och inte en person ;)

2009-07-04 @ 12:45:30
URL: http://mykickasslife.blogg.se/
Postat av: maya

menar ju tommy lee, tänkte att det var självklart!! =P

2009-07-05 @ 22:09:21

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0