tungt idag..

kom nyss hem från gymmet.. trampmaskin eller löpband typ som pest eller kolera.. kändes så tungt idag har inte varit där på tre veckor och det känns!! körde bara kondition, mage och ben. Helt slut blev jag så nu förtjänar jag lite käk och ett varmt bad!!
Skulle ha ridit idag oxå men de här underbara vädret hindrade mej + att bilens vindrutetorkare pajjade.. Jag hade lånat mammis bil och skulle luncha med henne och sen åka vidare till stallet men ja kom aldrig så långt, gick ju fn inte att köra i monsunregn med en torkare rakt ut!! och bränt luktade det oxå! =) anyway så fick mange komma och byta bil med mej så jag fick låna en annan bil av dom. tur mange har vekstad och typ samlar på bilar.. I morgon ska jag åka till dalajärna och kolla på raggarbilar! / Fire M


Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0