yeah. oh that`s nice..

hemma igen efter en trevlig helg i gävle. Får sådan separationsångest varje gång jag ska åka där i från.. nästan lite jobbigt. Jag borde nog flytta dit igen . Det är ok här oxå men jag saknar  mina nära och kära,  var så enkelt när man bara kunde hänga typ jämt utan att planera allt. Gud vad jobbigt det är att bli vuxen! Anyway helgen har varit nice,i fredags blev det sol och bad i engeltofta sen hade vi hade picknik , super mysigt. och vi hade tur med vädret!
I går var hängde vi på fängelsemuseet, på kvällen blev partaj. as usual blev det slick, vi hade kul massor med folk och bra music men en konstig grej hände, vi såg en som snorta inne på tjejtoanhelt öppen så alla såg..
de är ju inte så ofta det händer i alla fall inte i min värld.

           
picknik!!!



Jag har även hunnnit med:
 att käka sallad på waynes två ggr, S and J är stammis så killen som jobbar där fyller typ i orden när de beställer.. och en blue chese.. =)   
jag sett en helkass film typ den sämmsta jag sett, mutanterna, om du vill bli riktigt uttråkad se den!!
 spöregn, riktigta floder efter vägarna
ätit varma mackor hos Jenny
en sväng på ikea
varit på skönhetssalong
gått på loppis
shoppat på stan
mc donalds
lilla huset på prärien
fixat middag åt sofy
gosat med Kid
och en massa annnat! typ naveln

SJÄLVKLART BLEV DET LITE KARAOKE
           

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0