Äntligen måndag..

Då var det måndag igen. Tobias har namnsdag idag, känner bara en Tobias, hovslagar Tobias så, grattis Tobbe! När jag var liten så fick man tårta på sin namsdag..
Helgen då? Den har varit bra. Fredan tillbringade jag med Jandersson. Jag åkte till manges verkstad och bytte till vinterdäck på lillbilen, fattar inte varför däck är så dyra eller fälgarna kanske.. Jag tog typ dom biligaste fälgarna och de kosta 6000:- Jag hatar att köpa nya saker till bilarna.. blää. Passade på att kolla alla vätskorna oxå, så nu är allt lungt för ett tag. Hatar hålla på underhuven, man blir så smutsig under naglarna och på händerna.. usch, sånt kan killar hålla på med! Dom verkar ju gilla det. Jag han med att käka Helloween lunch med mammi oxå! Vi käka nån god firre och hon klagade på att jag var taskig mot olivia som lät henne sitta bakom sätet. Men om man har tvättat hela bilen så kanske man inte vill ha en lerig vovve i sätet. Men Olivia är mammas gullunge, hon skämmer bort henne nå sjukt mkt. Tänk när man får barn.. usch vad dom kommer bli bortskämda!
Jag hann rida min fina häst, träna på programmet och putsa alla grejjer. Allt med lite hjälp från världens bästa linnea! Hon är verkligen bäst min Liten! vad skulle jag göra utan henne!? Det går bara inte helt enkelt!



Kvällens bravader.. Halloweenfest hos Jocke. Jandersson och jag var smurfar! På festen kunde man bland annat träffa Hitler, en ängel, en hippie, en alv, Joker, självmordsbombare, John Blund, vampyrer och självaste Drakula!! Haha, om jag hade kul?  jag hade grymt skoj! Vi var ut på nya Harrys sen.. Åh som det nu heter. Var helt ok men jag hade druckigt alldeles för mkt Hallonsaft!! är ni förvånade eller?! ;) Gissa om vi var blåa, och gissa om allt var Blått! Vi färgade av oss ganska rejält! Hela lägenheten var blå dan efter!! Men det var det värt!! Jag trodde inte det var möjligt men det var faktist ganska många som raggade på oss smurfar.. Konstigt, vem vill ligga med en smurf?! Skulle jag nog inte göra, skulle du Jandersson? Kan tillägga att som tur var så sov vi hemma, så ingen Walk of shame som smurf!!





Tävlingen i Söndags gick skit.. Hästen skena och var livrädd, fattar inte att han jämt gör så hemma och det är verkligen bara hemma! Placerad alla tävlingar vi varit ut på, han har gått så bra! Men han pallar inte att det blir sån förändring.. Folk på läktaren hästarna på framridningen. Aja, man blir ju så matt men han är ju egentligen bara rädd och trotts sken och tokspänd Ludde så red vi iaf på godkända procent och genomförde programmen.. Kvällen tillbringades som den ska  i goda vännerslag med en riktigt hangover!! Idag har jag jobbat hela kvällen, min chef är sjuk.. Och jag med, fast jag börjar väl bli bättre. Ska ju få sprutan på onsdag. Pratade lite med sofie idag, hon är min snutt! Gud vad jag tycker om henne. Vi förstår varanndra.. Men vi förstår oss inte på killar.. Varför är ni killar så konstiga?! Man blir så trött på dom men ändå kan man tydligen  inte vara utan dom.. Nu är jag trött så nu ska vi sussa sött här i 24an! Goodnight folks!/ Majsan

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha nää jag skulle då inte ha raggat på oss när vi såg ut så där.. Visst vi var skitsnygga men ingen jag skulle gå hem med iaf ;)

Puss på dig vännen

2009-11-08 @ 13:17:52
URL: http://sweetjay.blogg.se/

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0