Så olika..

Idag har jag å shakkan varit på Mariannes och drukit oss stupfulla!! Nädå vi var där och käkade, hon tog en Zingo och jag drack en Pepsi! Catcha upp lite och snacka lite skit om sura gubben som hon bor granne med.. Helt sjukt, klarar man inte av att nån går i grannlägenheten på dan så kanske man inte klarar av att bo i en lägenhet??! De är nästan så man hoppas på att Ingrid blir ett skrikit barn bara för att reta upp grannarna!! Ja menar att ett barn skriker kan man ju inte rå för.. Aja det finns folk till allt! Vi såg ialla fall en film oxå, E fick välja. Det blev Helena Bergströms film Så Olika. Jag förstod inte så mkt av den, var tydligen för djup för mej.. :) Men E förklarade iaf att budskapet var typ att kärleken övervinner allt tillslut..


Gravid och så fin!! Det är ju så vackert med gravida iaf om dom ser ut som E!

Kommentarer
Postat av: Shakkan

Guuuh! De ser verkligen ut som att jag håller på att spricka! Tur att det finns en god anledning.

Om ett år dricker vi oss stupfulla ihop igen! Yeay!

2009-11-18 @ 10:56:39
URL: http://misselljot.blogg.se/
Postat av: missmaya

verkligen, då karatefylla! Men vi får vänta tills du ammat klart så toan kan ta hand om ingmar!

2009-11-18 @ 23:14:38

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0