Ingen vill veta vart du köpt din mössa..

Jo det kan jag tro att ni vill veta! Den har Jandersson sytt!! Idag har det varit kostym fix på hög nivå. Nästan allt är kirrat inför halloween festen i morgon. Bilder kommer..
Jag måste stress rida och fixa inför tävlingen så vi hinner piffa till oss, kommer nog ta ett tag med allt imorgon! Fast de kommer nog bli bra, tror man kommer få mkt ragg imorgon.. haha Tur man inte håller på och ligger med folk, hade varit bra drygt att vakna upp på andra sidan stan i sin kostym. Fast jag tror inte vi kommer bli igenkända. Vi får se, kul ska vi ha iaf och jag har lovat att mest dricka saft, inte så mkt sprit med tanke på min sprit tolerans är lika med noll och mitt galna jag blir mer än galen av vodka! Sen är det ju tävling på söndag oxå, lite seriös måste man vara!
Vi han med och käka och kolla idol oxå. Jag åt sushi och J åt kycklingsallad, sen bjöd hon på nått konsigt te typ en blomma och massor av frön.. Hon sa ät dom inte för ja vet inte riktigt vad det är, de var köpta i thailand. Helt skakis blev jag iaf efteråt, måste ha varit massa koffein i dom! Jag har nyss bråkat med Olivia så hon ligger och skäms i hallen. Hon har varit i kattlådan och ätit bajs blää fattar inte varför hundar vill äta skit.. tydligen riktigt gott.. hästbajs, kattbajs, rävbajs.. all jävla skit, vidrigt!! Det är ju så kul sen att hon vill slicka alla i ansiktet, speciellt i munnen! Aja, min lilla sötsak det är hon ju ändå!!

Nästa vecka är det dags för oss att vaccinera oss mot svinis, en frågeställning E hade var: Eftersom vi vaccinerar oss mot svininfluensan så borde väl vi vara skyddade från männskliga svin oxå? Typ killar å sånt.. haha vi får se om det funkar! Återkommer med resultatet!


Idag fick jag ett mej av Alban. Jag bara radera direkt öppnade det inte ens. En kompis fråga varför och om jag inte ens börja läsa lite men jag är varken nyfiken på vad han skriver eller finner nån anledning till att ha kontakt med honom. Han ringde häromdan oxå, fattar inte vad han vill. Han kan väl bara ge sej! Vore bra om sprutan funkade mot sånna som han haha. fast det känns som att det kvittar nu när han bor på andra sidan jorden. Jag kan nu bara skita i och svara.. mohaha Det enda jag skulle vilja ha är min TV, den som är kvar i Frankrike!!

I går anmälde jag mej som blodgivare, kommer göra så ont. Har dragit mej för det i flera år för jag är så rädd för sprutor och nålar men nu är jag nästan vuxen och då måste jag ju klara av ge bort lite blod! För en god sak! Nu säger vi godnatt och sovgott/m



Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0