Oops we did It Again..

Jag sa ju att det skulle bli en karatefylla... Jag sa faktist det Sofie... Hofors, Depå.. Kan det sluta på ett annat sätt..?
Fredag kväll, jag och sofy drar till Hofors för att se lite schyssta band som ska spela på depå. Lite reunion med some old friends. Kvällen börjar på kolagatan hos Moa och Klas.


Jag och soffe posar som vanligt.. Moa får leka frisör...

Pevsan var oxå med!            missmaya               best friends <3                maja <3 moa



Det blev massor av tjejsnack, kramar och skvaller! Hade lite att cacha up ;) Jörgen kom och skjutsade oss, så vi slapp gå. Han är snäll den där Jörgen!
Som sagt hamnade vi på depå, massor av gammalt hoforsfolk förgyllde deppan! Ska jag var helt ärlig så är kvällen lite suddig.. Efter lite snack så kan man nog få ett ganska så säkert händelseförlopp över kvällen. Självklart fick jag visa leg.. Vakterna kom inte ihåg deras gammla stammisar, haha Fast det var ju ganska många år sen vi hängde på depå varje helg! Jag var rätt så packad redan innan men i Hofors ska man helst vara cp-packad för att ha roligt! Så vi började med att dricka massor av öl. Snackade med gammla vänner och självklart minns man inte hälften av vad man sa.. Kommer iaf ihåg att en av mina vänner fick ragg och hånglade rätt så friskt på depå. en kille fick en öl över sej.. Hans ex som var arg. Tur jag flyttade mej typ en minut innan annars hade jag nog fått den på mej.. Tjejen blev nog utkastad tror jag, vakten var där och tjafsa iaf.. Det var ett jäkla tugg om mina bröst som av nån anledning har växt.. Som vanligt sprang alla runt överallt och ingenstans!



Soffe och jag hakade på en kompis hem.
Skönaste grejjen var när sofie vaknar upp på morgonen.. Inte en aning vart vi är och brevid henne ligger värsta stora Pittbull hunden!! haha                                     
Sofies nya älskling!
Och hey, vad är klockan och var är jag nånstans?           
Vem är Sockan, vad är det för namn?
Ska jag upp? nej det skulle jag inte
..

S går upp får lite kaffe, inser att hon mår asdåligt och måste hem och köra våldtäckts duschen.. Ni vet när man duschar
i flera timmar och försöker tvätta bort ångest, skam, illamående huvudvärk och allt vad ågren och bakfylle heter! Fattar
inte det är med ångest och sprit, varför får man det? Behöver ju inte ens ha gjort något dumt men ändå ska den komma
krypande.. Anyway S går hem, jag ligger kvar på soffan nån timme och snackar lite skit, orkar inte röra mej..
Huvudvärk, minnesluckor och en lätt illamående känsla.. Inga skamsköljningar iaf! Känns så skönt när man inte gjort nått
som framkaller de där sjuktjobbiga ångestsköljningarna! de lär väl alla ha haft, kungen av känslor, skamen! fy fan, man
lider och ofrivilligt kan man göra nån ljudeffekt eller nån ryckning!
Jag går hem nu men eftersom Sofie redan gått hem så måste jag göra walk of shame all by my self.. och i Hofors.. Där
man aldrig kan vara anonym.
Det är det värsta med att gå på efterfest och sova borta.. Hatar det, alla som ser en VET vad man har gjort kvällen innan.
Man ser sliten som fan ut, samma kläder, utkletat smink, rufsigt hår.. Men idag har jag tur och får skjuts av en annan vän.
Jag får skjuts till Smamma och de tar väl typ tre minuter att åka dit MEN de tre minuterna var de roligast jag hört
på länge.. haha killen berättar nå så sjukt roligt som jag kanske inte borde ta upp i bloggen.. Fan vad ja skratta!!
Bdw såg att man kunde köpa ett Walk of shame kit, innehåll diverse bra saker, ett tips till er som ofta ligger, går på efterfest
och sover borta!!
Kortfattat, Hofors är sej likt, samma folk, vissa vill man prata massor med andra vill man knappt säga hej till ,
minns oftast inget från gårdagen,man har grymt kul, fuckar ur, ofantliga mängder alkohol och man går nästan jämt på
efterfest.. Man får Karatefylla..
Hur som helst så konstaderade jag och S att fy fan vad skönt de ska bli att åka hem! Rock on! / M




Kommentarer
Postat av: Zofy

HAHAHAHAHA så jävla klockrent inlägg Maja! Fick man sejj ett gott skratt såhär i efterhand ;)

2009-10-25 @ 16:15:00

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0