På våren tar man ut utemöblerna...

Och flyttar fram klockan. På hösten tar man in utemöblerna och ställer tillbaka klockan! Det har Shakkan lärt mej! Idag då Inga och Ingalill har namsdag och vi har varit på födelsedags kalas hos Nygge.. Det var trevligt och gott! Elin bjöd på ciccis blåbärd tårta, muffins, kakor och bullar! Så nu har man fikat och käkat bullar för hela veckan, minst! Vi gav elin ett Bola gravid smycke, de avger ett svagt ljud när mamman som bär det rör å sej. Det ska vara rogivande och lungna bebisen. Hon fick oxå ett par miss dee örhängen.

Ganska fint tycker jag!!

Jandersson, Maysan och Busk!


Födelsedags barnet!


Hela dagen har jag haft bakis symdrom, trött, skakningar, huvudvärk och illamående.. Jag har inte sovit så många timmar den här helgen och var tvungen att gå upp vid sju, Hästtävling.. Var doping koll och grejjer! Sen hämtade jag och Liten hö på eftermiddagen, och tog en ridtur i regnet.. Den här Wilma kommer nog bli riktigt bra.. Lägger upp lite kort senare.
Igår testade vi Pitcher`s jag och E, var helt ok. Sen blev det bio, Bröllopsfotografen. Var oxå helt ok, ganska rolig! Men det bästa var såklart att få hänga med E! Var ett tag sen nu! <3
Summan av kardemumman för denna helg lyder; Grymt nice helg men jag mår idag som jag förtjänar!! Imorgon blir det simmning tidigt så jag borde egentligen packa dräkten och gå och sova! Ja just ja, nästa helg är det Helloween och tydligen ska vi på maskerad fest jag och Jandersson! Vi kommer vara grymma! Kan inte avslöja vår planerade dräkter men en frågeställning var? tänk om man skulle gå hem med en .....? Eller tänk att ligga med en, eller göra Walk of shame i den utklädnaden? Haha, vilken syn!! Godnatt Världen!! / M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha nädu majsan, vi ska då se till att sova hemma i den kostymen :P ... Är sjukt laddad!!!! Redan nu liksom =)

2009-10-26 @ 16:22:14
URL: http://sweetjay.blogg.se/
Postat av: Maysan

haha, ska bli skoj =) och ja vi sover hemma i den kostymen!! Tänk så får jag inte bort allt till tävlingen?! haha vilken syn!

2009-10-26 @ 20:17:05

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0