Födelsedagen då..

Jag firade min födelsedag i helgen med mamma och c/o i urskogen.. massor av god mat och rosa tårta såklart!
Mamma och Manges present var bara bäst! Äntligen fick jag min nya soffa, jag bara älskar den! Tack mammi!!


I måndags kom Elin och Busk, dom var lite tårtsugna! De hade med sej fina presenter! Ljuslyktor, duk och vin! nice! Och en bok fick jag oxå av Elin.
Min syster är väldigt rolig.. Jag fick ett litet paket på posten, en träningdvideo, en fitnesstidning och en choklad kaka! hmm, man ska alltså träna och äta choklad.. det är hemligheten bakom en fit och vältränad kropp! Tror att tidningarna var ifrån sis och den goda chokladen från hennes rara barn! Min egna present var från Nelly. En superfin klänning som jag ska ha på mej på Lördag när jag och mina Darlings ska ut och fira mej och Sofie i Gävle. Har blivit en tradition nu åh jag bara längtar!! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Är Nellyklänningen rosa? ;)

2009-09-24 @ 14:04:59
URL: http://mykickasslife.blogg.se/
Postat av: maya

Självklart så var den rosa!! Rosa och svart, tajt och i miniformat! Nice!!

2009-10-04 @ 12:24:21

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0