Im in love..

Stress stress som vanligt på mitt schema.. Telefonen är paj, jag är inneboende, olyckligt kär, har inte koll på något och chefen är sjuk..  så jag fick jobba extra idag men han med att rida en häst, käka äckliga nudlar till lunch och smälla i mej en semla på em fikat.. Igår drog jag och belsebub en skidrepa körde 1mil kändes super skönt! Han med att käka och gå på bio förra veckan med min gravida vän E! Snabba Cash såklart.. åå nu är jag ännu mera kär! Flmen var ok får en 7a sällskapet får en 10a! Käket tog vi på min kombos ställe, dribblers =) / Puss
ps Borde verkligen inte bry mej så mkt som jag gör.. men det är så svårt att låta bli! Men jag tror tiden har en magisk effekt på oss.. Det kommer att ordna sej, det gör det alltid för det löser sej..


Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0