Första gången..

Idag var första gången jag trillade av Lillan.. Skulle bara ta en liten skogstur som slutade med att jag fick gå hem! drygt eftersom jag såg ut som en michelin gubbe med alla tjocka kläder! helt anfådd av att bara ta mej fram i djupsnön.. Hon blev iaf rädd för Olivia som kom springande i full fart.. Lilla hästen började bocka in i skogen och sadeln gled runt och även jag.. Min dyra tävlingsadel, den blev helt repig efter att ha hängt undermagen på 3åring i full galopp i skogen.. =( Hon var lite upprörd när jag hittade henne i stallet men jag rättade till sadeln och hoppade upp igen och hon var snäll sen, jag drog åt gjorden lite extra andra försöket.. / puss Miss M

"Lilla" LILLAN på treårstestet.. Hon är bara närmare 180cm..




Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0