Godmorgon

Vaknade nyss av tre sms och en att en liten Akja ringde och ville prata med moster Maya om en nykelpiga =) De är väl söta de små, härligast är att hon lärt sej säga mitt namn!! Då gör det inget att man blir väckt på sin enda sovmorgon den här veckan. Jobbade sent igår, känns rätt drygt på jobbet just nu, helst skulle jag vilja göra något annat men det var roligt att undervisa igen och träffa alla trevliga elever!

Igår var jag upp tidigt och red Nisse och Ludde men Lillan var halt och svullen i sitt bakben. Tror hon vrickade sej när jag ramlade av härmdan så hon får vila ett tag.. Hann med att dra en repa längd runt stångtjärn oxå, de går rätt segt med skidorna.. Tror aldrig jag kommer hinna toppa formen till Vasan.. Nu ska jag bara vänta på att Mimmie Mouse ska vakna sen blir det lite längd! Synd bara att det ska vara så kallt. Just ja glömde berätta att min vita vecka gick alldeles galant! / Skate on Miss M



Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0