Helt off..

Idag är jag bara helt off.. Batterierna är helt slut. Ikväll ska vi hem till Carin, vi stalltjejer kommer nog bli kul men jag vill bara sova just nu.. Kan ni tänka er partytjejen vill inte ens gå utanför dörren idag fast det är fredag. Sitter i mitt blåa helly hansen underställ funderar på livet och käkar chips.. Har varit en riktigt dryg vecka, kan inte fatta
hur vissa människor tänker?! Eller det är kanske just de dom inte gör.. Jag hoppas jag aldrig blir en sånn typ som folk tänker tankarna schizofreni om. "schizofreni" betyder ungefär "kluvet psyke" men hur ställer man diagnosen, jag är ju inte rätt person att uttala mej om någon är schitzofren eller inte men man kan ju känna igen drag från olika cheklistor fast som typ psykopatens checklista.  där passar många drag in på många personer som inte är psykopater.. aja funderar fortfarande på om jag ska plugga till psykolog eller inte. Människans hjärna och psyke är ju ganska intressant.. 6års studier..
Ska väl också säga att det har ju faktist hänt en hel del roliga saker förutom de dryga =) Man får vara glad för det, allt kan ju bara inte gå bra jämt. Man lär lära sej uppskatta saker!


Man vill ha det när man inte kan få det
och får det när man inte vill ha det
det är galet att försöka förstå det
ja så sant som sagt hur fan ska du ha det

Om drömmarna är syret för själen, hur fan styr vi begären
Det går så långt att vi blir yra på vägen
från nyttiga lägen till det som betyder nått i världen
måste gå framåt attityden är tydlig och säker

Tänker jag efter vet jag inte vad jag går efter
jag har ambitionen men kanske inte hajat begreppet
med svajande gester och ännu lite dimma i ögat
kommer jag hinna att göra allt som min vilja behöver

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0