Don`t think twice, it`s all right..

Tjipp tjipp! Kom nyss hem, mycket märklig dag eller snarare kväll kanske.. Var iaf tillbaka på jobbet idag kändes nice att hänga med poppisarna och alla glada barn.. Hann med att rida Lillan en sväng oxå, hon är så himla trött och seg växer så det knakar! Snabbt klar i stallet sen blev det käk på Pitchers smakade väl sådär.. Vi hängde där ett tag, drack lite öl och snackade skit. Mimmi skulle upp tidigt så hon drog vid elva. Vi hängde med några kursare till Eva, två var från finland så de var kul att snacka lite english. Vi såg några fransoser mina vänner tyckte jag skulle gå dit och snacka lite men de såg lite läskiga ut. Blev en tidig kväll, förmodligen måste jag gå upp tidigt för att haka på Eva till Sthlm. Tog faktist bussen hem för ovanlighetens skull, hemma väntade en super glad Olivia! Kul att någon är glad att se en.. Märkligt.. Fast varför upphör man aldrig att förvånas? Nästan komiskt.. Godnatt friends imorgon kommer lite Nude pics! Förresten av rubriken att dömma kanske ni fattar att jag är lite såld på Nick Drake igen =) Grymt! xoxo /Miss M



Don`t thinke twice..

Well it ain't no use to sit and wonder why, babe
It don't matter anyhow
You could've done better, but I don't mind
You just kind of wasted my precious time     

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0