mmm

Åhh! Börjar inse att min förkyning inte kommer bli bättre.. drygt! Ont i halsen och snorig.. Var i Gävle och hälsade på Sofiesnutt igår, de var nice! Käkade kollade film och massa girl talk! Hade en hel del att catcha up var evigheter sen vi sågs på tu man hand! I morse hann jag med att svänga förbi Elin och Lilly, åh jag blev såklart kär hon är så himla söt! I helgen var det tävling på Främby, mina tjejer var duktiga men min häst var kass, han lyfte inte på benen alls.. Tråkigt för jag red inte så tokigt och det kändes ganska bra.. Hittade en gammal nostalgi skiva i bilen, kom att tänka allt skoj vi hade! Tänkte på flickan som var lika vacker som en kent låt, att mycket kan hända i Motala, vi var riktigt smala men hade fula kläder, sovplats löser sej alltid, rulltårta är gott, åka karusell kan sluta illa, olerys var givet, killar gillar dumperventiler, magsjuka i sälen suger, i Hofors händer alltid galna grejjer..

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0