Birds Fly Backwards..

Så är det verkligen i min värld just nu.. Allt är lixsom upp och ner och ner och upp igen =)
På både på gott och ont är framtiden så oviss vad det gäller nästan allt i mitt liv och det gör mej både trött och fundersam. Hur ska ja göra? Vilka beslut ska jag ta? Vad får det för konsekvenser?
Jag är så less på vissa saker och även personer för den delen. Jag brukar inte känna så men jag skulle vilja kräkas, jag bara känner spysmaken i halsen.. Helt makalöst hur någon människa kan vara så vidrig. Tänk er bara tanken på vissa personer får mej att vilja spy..




Sad blue the future's not too clear

And birds fly backwards

Clouds tower i have nothing to fear



Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0