Sthlm..

I love Sthlm! Önskar verkligen jag hade tid att åka hit oftare. Vi ska fira nyår på mosebacke tror det kommer bli så skoj! Jag och S har bestämt oss att vi ska sköta oss, ingen karatefylla! K och P ska inte behöva skämmas över oss, haha.. Total j.. skärpning!! Ja tror ni inte jag fick hjärnskakning på riktigt av bagageluckan! I måndags mådde jag så illa och hade grymt skallbank så Mimmi tvingade upp mej till akuten.. Där spydde jag och fick göra skickt röntgen på hjärnan.. creepy att åka in i hålet. Jag sommnade på en britts efteråt och vaknade upp alldeles ensam och fatta inte vart jag var, Mimmi hade lämnat mej tre minuter =) och då vaknade jag.. I morgon blir de lite mys och lunch med släkt & syskonbarn. Sleep tight! M

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0