sliten..

kom just hem från ett av de jobbigaste träningspassen det här året.. körde inte så hårt men känner mej såå sliten efter helgen. Jag har varit i sälen sen i torsdags.  Resan började bra med att jag körde fast på stallplanen med min bil, en fråga bara? hur fn kan man köra fast på en parkering med en jeep?! ja jag lyckades iaf! När vi lyckats ringa in lite assistsns från pappa och mamma Busk så kom vi tillslut loss.. fredan bara slappade vi hela dan, vi var ut på högis på kvällen. De var en kul kväll. På llrdan var vi och åkte, jag var ganska glatt överraskad att jag fortfarande komihåg hur man styr en bräda, speciellt när man bara sovit två timmar natten innan =) Vi körde en grabbgrej och började dricka igen redan vid lunch i backen.. Jag kände mej lite vinglig sista åket ner. Lördag kväll hade jag riktigt roligt så länge jag har minnet kvar.. Jag har upptäckt att shakira har en vild inverkan på mej.. jag vet inte om vi är bra för varnandra =)?! haha fast kul var det! nu ska jag masa iväg till jobbet, ska hinna pyssla och rida lite innan första lektionen börjar.. so long/maya

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0