Stress stress stress!!

why God, why? Varför gör jag alltid såhär.. skjuter upp plugget till sista miuten..  nu gäller de att plugga intensivt i fyra dagar.. Livet är ju så roligt utan alla måsten.. Egentligen vill jag ju plugga, jag har ju själv valt det men de är ju så enkelt att tappa självdiciplin när de finns sååå mkt annat som är roligt! Igår var vi på tävling, de var kul. Hästen var duktig och Vi fick ett pris så jag var väldans nöjd. Jag var aptrött hela dagen sov bara fyra timmar mellan fredag och lördag för jag hade glömt uppgradera licensen så ja och E fick åka runt hela natten och leta efter en skrivare.. Tillslut hittade vi en vänlig själ som kunde hjälpa oss.. Mamma Busk, tack.  Skönaste kommentaren på hela kvällen var iaf  -Sluta grina,  jag hör  inte vad du säger! Jag kan väl inte veta varför dom tagit din kille! Ring Polisen i stället!
Igår konstaterade jag att Sverige spelet inte är något för mej och J men de är så mkt annat vi är bra på, smink och sånt.. nädå, men om vi skulle spela TP eller så de kan låta, så vet ju vi att vi skulle ha vunnit. så är de ju bara. Aja, nu säger katten åt mej att plugga istället! de va ju lixsom det ja skulle ha datorn till.. hmm.. so long/m

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0