Fredags mys..?

Jag hade ställt in mej på en lungn hemmakväll med fredagsmys.. skönt tänkte jag, det behövde jag verkligen. Men nu blev det Pitchers och öl drickande med busk och novemberkåsan åkare.. kan ju sluta hur som helst!
Och hur lyckas man.. sommnade i badet igen, jag som har typ bråttom! Nu ser jag ut som ett russin! Tänk vad roligt de är att vara hästtjejen när klockan ringer sex imorgon, stallet mocka skit, jobba, rida och släppa ut alla hästarna! Åh imon kommer sofiesnutt och moatoa hit, Vi ska göra Falun! yeah! har jag typ världens bästa vänner och världens bästa liv!? typ JAAAAA!! och sofie alla glada och lycko tankar till dej ikväll ;) Rock on/m

Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Du är snäll du Maya, det gick bara bra iaf ;) Vad skoj att Moa blir med oxå! Syns snart babygirl! Kiss Kiss

2009-11-14 @ 09:52:28

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0