Fredags mys..

I fredags var vi hem till Marre, jag och Mimmi. Käkade god mat, snckade skit, drack massor av vin och fredags myste! Vi tog en taxi hem strax efter två. Upp tidigt lördag morgon, Mimmi mouse skulle på ulk kurs och jag skulle jobba isället för henne. Drygt att gå upp men med en ipren och kaffe så var morgonen räddad! På två lektioner så ramlade fyra elever av.. Var längesen nått sånt hände. Mina elever brukar inte ramla av så ofta. men det var typ domino effekten, en ramla av, två hästar blev skrämda av den lösa hästen så deras ryttare drutta oxå av! Dröjer nog till jag är vikarie på en lördag igen ;) aja nu blir det duschen! ska åka till gävle och partaja med sofie, ska bli så kul! More about that tomorrow! take care/ m


Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0