Jag har vaccinerat mej.

Gud vad ont det gjorde.. Nu är hela armen spänd och öm. jag har värsta nojjan nu att jag ska bli sjuk! Men efter ett litet snack med en ridelev så känner jag mej inte så rädd nå mer, han är ju iaf läkare så han borde veta.. Mina andra elever i killgruppen sa att jag skulle tappa armen och sånna saker.. Typiskt kilar att skrämmas..  Tomorrow will show!
Idag har jag följt med en kompis och hämtat en häst i Stockholm. Åkte vid fem, ghaa vad trött jag var men det gick bra! Vi var hemma igen vid två så jag hann både ta sprutan, käka lite korv och åka till jobbet. Fick även hem mitt nya Urban Couture halsband, så snyggt! Ska nog ha det på mej på lördag när jag ska festa loss i Gävle! Onsdag är helt enkelt en bra dag!!
Nu blir det Gossip Girl, lite mys och the. Godnatt folks!


Kommentarer
Postat av: eLiiN

Och även vaccinerad mot manssvinen!

2009-11-04 @ 22:53:22
URL: http://eliintheone.blogg.se/

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0