Some might say they don't believe in heaven ..

Jag har skaffat en tatto! Det var i söndags jag, Jay och Busk åkte till Hans och Sofia. Ett nytt Söndags nöje har vi skaffat oss! Jag som är oskuld på den här fronten var lite nervös.. Efter allt tjat om att det skulle göra så ont på foten å hit och dit så var jag faktist livrädd!! Fia fick hålla min hand! Tack Sofia! Hon fick utstå massor av handsvett och hårda omkramingar! Men det gick bra, gjorde inte så ont som jag föreställt mej.. Jag funderar nu på min ryggtavla men de får bli ett senare projekt! Och ett tack till Hasse som tog min tatto virgin, de var ganska smärtfritt stundvis! Men jag har hört att det är lite grejjen, att det ska göra lite ont.. FIRE! /m




Och Nej det är ingen satanist stjärna!!





Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0