A good day..

Min dag började med frukost i kransen, slappa och hängde med "familjen". Soppa till lunch, gött. Efter lunchen blev de ett dramatiskt påklädnadssenario innan vi for till gamla Enskede för en trevlig fika med bror och syster. Att fika med barn och syskon kan vara väldigt trevligt, högljutt, dramatiskt, skrattfyllt, smutsigt, gott och roligt!
Summering:
 antal-
Ätna kanelbullar 4st
omkullvältna glas 3
Sönderslagna glas 1st
använda servetter 23st
juicer 3st
kaffe 2st
latte 3st

Efter fikat drog jag och brollan ner på stan för att införskaffa lite serier eller rättare sagt, Josef inhandlade serier. Fast jag fick en gåva, en magnet! Ska sättas upp på kylskåpet! Vidare mot moderna museet för att se Salavdor Dalis utställning.  Dalì Dalì med Francesco Vezzoli. Det va nice. kul att se orginalen och några filmer. Rekomenderas, speciellt en regning dag som idag. Vi drog en till fika innan hemgång. Nu väntar jag med spänning vad kvällen har att erbjuda... Rock on!/ M

Igår hade vi fredagsmys och allt vad det innebär.. godmat, vin, karra, chirre, trevligt sällskap, film och mys! Carolina och lillkillen var oxå med, såå söt!


Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0