Absolut bäst <3

Tidig morgon, kl 06.00 i stallet.. trötta, suck. lyllos den som är morgonpigg. I dag var det sista omgången i div 2 dressyr. Vi red en klass innan lagklassen, han blir ju så spänd annars min lilleskutt. Han var lugn och jag red bra så vi kom 3a. yes! Som vanligt blev han halvt galen på prisutdelningen vilket resulterade i att han var väldigt spänd i andra klassen, lagklassen. Sen så hade dommaren en huva på sej så han var livrädd för henne =) Men däremellan så skötte han sej finemang så vi blev placerade även där! Laget det kom vi tvåa med och totalt slutade vi trea i serien så det var roligt!! Och det var bara 1poäng till 2an.. Härligt tjejer det gjorde vi bra! snacka om uppryckning från att inleda serien med att komma sisst! Bra jobbat!!
Jag har insett att det här med dressyr kan vara rätt så skoj. haha.. jag håller långsamt på att förvandlas till en dressyr tönt ;)
Nu är jag helt slut efter en lång dag men det här hästgrejset det är värt allt slit, alla pengar och alla tidiga mornar..Absolut <3



Jag och min ädlaspringare, Absolut.                            Laget, Maya, Åsa och Emma!!

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0