Bus

Har haft så dåligt samvete nu när jag varit sjuk.. Olle har knappt blivit rastad, jag har bara suttit inne, hängt och sovit.. Så idag fick jag gå över till Lollo och Leash så dom fick leka lite..



Det gick ganska vilt till men det blev inget ligga av idag bara massor av bus!! Leash har blivit kastreras så han är inte lika besatt av att sätta på Olivia nu. Tror hon tyckte det var skönt men hon kollade lite under magen på han..

Det var en riktigt jakt på mina vantar, dom lyckades sno en!!
Vill ha vanten.. fick tag i vanten...        Sticker med vanten...


Lite mer busbilder.. Så glad att Lollo m familj flyttar närmare oss!!


Nu blir det ett bad, sen väntar jag på trevligt besök från Uppsala =) I morgon går jag till jobbet, sen blir det intensivträning inför söndag då jag och älsklings Ludde ska tävla dressyr! Ja just ja måste bli frisk inför lördagens bravader! Ha ha Jag och Jandersson, fy fn vad roligt vi ska ha!!!  Krya på mej nu!! So long! M


Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0