Sjuklingen har tråkigt!

Godagens och grattis Viola på din namsdag!! Jag ser ljuset i tunneln, thank god! tror inte jag är smittad av svinpesten! Mår bättre men still lite hängig.. lite för hes å roslig för att besöka jobbet och de ädlaspringarna!! Har så tråkigt. Hatar att vara sjuk!! Lovade lite kort på min nya skid outfith.. Vill ha snö nu!! Ut och rida i djupsnön och trimma skidorna!!



Mina vänner har tröttnat på mej, mitt diskberg växer, dammråttorna förökar sej, min bror tycker synd om mej, mina muskler förtvinar, min mage växer, min näsa snorar, mina elever saknar mej, mina djur tycker jag är tråkig och min mamma tror jag har fått svininflunsan.. Så är det att vara sjuk!

Såhär tråkigt har dom..

Då är det bäst att hitta på nått bus, Ante river sönder tapeterna, Rune och Olivia bråkar och jag varandra.. Sen igår när jag låg i badet så hörde jag att olivi knaprade på något, men jag såg inget ben eller så.. sen så gick om iväg och sen kom rune knaprandes och såg lite skuldbelägen ut.. När jag klev upp ur badet och kom ut i köket så såg de luriga ut båda två..Rune smög iväg direkt..


Sen hittade jag lite grejjer i soffan..
Bevis material.. Några bitar naturgodis... plus att skålen var halvtuppäten.. men inget slafs som om nån glufsat i sej direkt ur den.. Tror de har hjälpts åt, en petat ur ur skålen och den andra gluffsat i sej..
De ser väldigt skamsna och skyldiga ut... Vilka godis tjuvar!  Nu ska jag ner till Lollo för att rasta av Olle, hon är så uttråkad så hon ska få leka med Leash! Hon kommer bli grymt glad! So long/m

Kommentarer
Postat av: Shakkan

Jag hoppas Olivias och kattens naturgodis scen var Efter jag var oss dig??.. jag var nämligen oxå i den där godisen och norpade lite!

Och Om det nu var så att de var efter mig, så kan det ha varit Jag som ätit upp de bitar du saknade!

Ååååh!!

2009-10-30 @ 08:03:41
URL: http://misselljot.blogg.se/
Postat av: maysan

Men Åhh! Det kanske var du som hade spillt godis i soffan och snaska i dej halva skålen! Har jag skyllt på Rune och Olivia i onödan.. Eller så har du snaskat i dej hund å katt dregel.. mohahaa

2009-10-31 @ 10:41:47

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0