Första snön..

Idag kom första snön.. Den är förmodligen borta imorgon men jag som gillar vintern blev så glad! Snart är det dax att ta fram skrillor och skidor! Den här vintern blir det hårdkörning, ska träna till Vasaloppet fast det blir nog bara tjejvasan =) Vintern med massor av snö var det jag saknade mest när jag bodde i France! Hade sån otur båda åren jag var hemma över Jul och Nyår,  det var ingen snö =(.. Iaf inte i el Stocholm.  Fast på sommararen så glömmer man alltid hur drygt det kan vara på vintern.. minns när jag i vintras kom hem från Brasilien.. Fick skotta fram Franska bilj...ln!! Busk och Jandersson fick komma till utryckning mitt i natten!!



Kommentarer
Postat av: Emelie

va? har det snöat hemma i Falun?!

2009-10-13 @ 12:32:44
URL: http://eeebee.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahaha... vilket äventyr, tur vi hjälpte dig annars har det gått illa med Majsanskrapningen :P KRAM

2009-10-13 @ 21:44:06
URL: http://sweetjay.blogg.se/
Postat av: majsan

nja, hos mamma har det snöat inte i stan =)

2009-10-13 @ 22:28:05
Postat av: Anonym

Jadu Jerka hur hade det gått om ni inte kommit till räddning!! =P Jag hade fått tittat ut igenom min tittglugg haha

2009-10-13 @ 22:30:45

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0