I can promise you the time of your life..

Godmorgon världen!
Ännu en välförtjänt sovmorgon.. Igår var det tävling hela dagen, iskallt, dåligt underlag på framridningen, galna ryttare, många omstarter.. LOKAL hopptävling.. Do i have to say more?
Anyway så skötte sej Lisa väldigt bra, hon fick tillochmed en liten rosett!  Nilsson var inte på topp, han kändes lite slapp.. L var på kurs så jag fick tvinga Mange att följa med, han var måttligt road.. haha


I lördags så hängde jag i landet bortom lagen, vi red ut i skogen, träffade grannen, jagade bortsprungna hundar.. Bullen och Charlie stack efter nått djur i skogen och var borta ett bra tag.. Lite läskigt tycker jag, om det hade varit Olivia hade jag blivit rädd.. Var en varg som åt upp en jakthund i närheten häromdan..
Ett par nya skor har jag fått, av mammi så klart! Hon ger mej jämt skor, är nog för att hon precis som mej älskar skor!! Fast den här gången var det et par nyttiga skor.. Ett par ut och gå med hunden i höstväder skor.. Ett par röda tretorn lågstovlar de var grymt sköna!

I fredags var jag bara hemma i Falun och softa, hade sällskap av nån som jag inte träffat på väldigt länge och det var trevligt. Har varit rätt lungt nu på festligheterna sedan jag blev opererad men det lär väl bli ändring på det snart! I månadsskiftet ska ju tydligen Harrys öppna igen i nya lokalen, väntar med spänning =)  I november tänkte jag gå och se phoenix på Debaser men det är SOLDOUT!! typiskt! Nästa helg ska jag iaf till det riktiga Landet bortom lagen.. Oj oj kan bli intressant.. Kan det bli en karatefylla med Soffisnutt?! Kan man ha roligt där annars?! Vet inte för jag har nog aldrig provat..
Nu ska jag ta med mej min söta lilla vovve och ta en testpromenad i skogen med mina nya skor! / Rock on M!

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0