Maybe he`s not that into you..

Igår såg jag en riktigt rolig film. Maybe he`s not that into you. Alla tjejer borde se den!! Vad är det som gör at vi tjejer blir så analyserande och hittar på en massa ursäkter till varandra? Han kanske är blyg, han är rädd för att binda sej, han har tappat sin telefon, han är rädd för att bli sårad, han jobbar så mkt, han vill inte förstöra eran vänskap, bla bla bla. Killar borde ju funka precis som vi tjejer, är man intresserad så hör man av sej och är man det inte så hör man inte av sej. Är det så svårt för oss tjejer att förstå? Aja om man inte förstod det innan så ska man se filmen =) Allt behöver inte vara ett spel och alla behöver inte spela svår.. Vi skvallra och analyserar, hackar sönder allt i små molekyler,blir så patetiska.. Varför? En killkompis till mej brukar jämt säga: Analysera inte vad han skriver i ett mess, killar menar vad de skriver, inget mellan raderna tjafs.. Inte som vi tjejer, haha
En vän träffade en kille förut som sa till henne  direkt första dejten, Jag kör inte med några spel, är jag intresserad av en tjej så hör jag av mej. Då visste hon direkt om han inte ringer nu så är han inte intresserad men såklart så ringde han! Men det är en annan historia =)  Ett tips, är man intresserad så visa det är man inte så är man helt enkelt inte det. Och hör han inte av sej så maybe hes not that into you.. just realise!
Are you the exception...or the rule? /M

Kommentarer
Postat av: shakkan

Tur du slapp simma idag så kunde sitta hemma och fundera på män och kvinnor olika roller, känslosple osv..

Men du vet ju vad jag har sagt; när den rätte dyker upp då säger hjärtat till och då får huvet säga vad de vill!!

2009-10-20 @ 14:02:44
Postat av: maysan

Ja du shakkan du har förmodligen som vanligt alldeles rätt!!

2009-10-20 @ 20:17:32

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0