Stackars rådjur..

Idag har jag kört på ett litet rådjur.. Jag fick ringa till Polisen och sen en jägare, för den smet iväg. Det var lika dimmigt som igår kväll och jag körde jättesakta men tre rådjur hann passera över vägen och den sista sprang rätt in i sidan på bilen. Jag hade mammis bil och ett lyse gick sönder.. Förlåt.. Får jag väl inte låna den på ett tag =/ Mammas kille säger jämt att bilarna går sönder när jag har dom.. Sisst jag var i sthlm så pajjade jag en bil eller den började ryka som fn och lukta bränt. Men det var bara nån olja som var slut .. Nu lever den igen. Anyway, Jag gick ut och leta efter rådjuret i diket men såg inget, var kolsvart och dimmigt precis som i en skräck film, jag var livrädd men lära ju gå ut och titta efter det..  Jag hoppas den bara fick ett blåmärke.. Och nu springer runt och leker i skogen med sina polare! Olivia var jättetaggad och ville att jag skulle släppa henne så hon kunde söka men efter att bullen och Charlie stack iväg häromdan så är jag rädd att en varg ska komma och äta upp henne så hon får inte vara lös i skogen på kvällen.
Igår var jag och M ute på en kvälls promme, var ett tag sen nu men nu är det dags att tighta till sej lite. Men det var ju helt sjuk dimma man såg typ fem meter framför sej. Tur man både hade hund och M med sej annars hade jag aldrig vågat gå ut. Vi avslutade med att gå runt sjön och man såg inte ens vattnet, kusligt! Jag kör tvärt emot alla andra slackar när det är beach och kör stenhårt på vintern! Måste tagga nu, ska börja gymma igen på torsdag. Dom på gymmet tror väl jag slutat.. Har inte varit där på flera veckor! Nu ska jag underhålla familjen lite, de har ju saknat mitt prat så mkt nu när jag haft röstvila ett par veckor ;).. Man har ju lite att ta igen! Fire/M
Tur att jag inte körde på den här bamsen!!


Kommentarer
Postat av: shakkan

Du de va inte en pedatal som stämde i din beskrivning av dig själv!!

Vad får du ut av att leva i en fantasi?? :P

2009-10-22 @ 13:22:03
URL: http://misselljot.blogg.se/
Postat av: Maysan

Haha! Im living my life, living my life in a fanasy dream!!!

2009-10-22 @ 13:31:11

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0