Vem är det, vem är hon och vem fan är du?

Idag i bilen lyssnade jag på en gammal partydänga ;) Första gången jag hörde den så sa Shakkan den här låten är din låt, haha.. Så nu tänker jag såklart på henne och våra vilda äventyr när jag hör den!
Saknar min bästaste party Shakkan! Men nu väntar ett nytt härligt äventyr för henne, hon har tagit minst ett års vila från röda mattan och allt galej. Men jag tror inte hon är borta för alltid, hon kommer nog tillbaka i en mildare variant!! Det blir kanske en ny turnè =) Vad tror ni?



Vem är det, vem är hon och vem fan är du? Är det någon mer än jag som bara fuckar ur? Vad fan fattar ingenting, vad har ni gjort med mej? Jag bara vila någon timme, vad är du för tjej? Och hey, vad är klockan och var är jag nånstans? Vem är Sockan, vad är det för namn? Ska jag upp? nej det skulle jag inte Lika bra att sitta kvar, för jag var nog inte kapabel att va den där hurtiga killen Jag har stora problem med hela kroppens sinnen Och mitt kassa minne Byzan skärp dig nu Du är förebild tänk rfsu Och du förresten det här är förfesten Hur hade du tänkt att så här sänkt kunna klara resten? Jag är finne, dricker spriten med sked Säger killen som har tretton öl men däcka på tre Det där var ingenting Dom sa här ta en till Dom gav mej nya öl, nya glas, nya shots Tills jag vingla bort Jag vakna någonstans Där ingen fanns till hands Där jag inte kände någon Jag kände ingen alls Jag fick karatefylla Jag var ett svin mot er Det blev karatefylla Betedde mig jävligt fel Jag fick karatefylla Jag var ett svin mot er Det blev karatefylla Men till slut kom jag ut jag ba' vingla runt Jag har 2 olika skor det här va himla skumt Det är så här att man lär sig nog aldrig av felen Men man spelar spelet efter spelets trevliga regler För man vet har man levt på makaroner en vecka Ska det inte mycket till för man ska stupa och decka Tänker nu får det räcka eller ge mej en sexa Och jag har ju faktiskt köpt öl som jag borde knäcka Ingenting får lämnas ingenting får ges bort Ingenting får slängas allting måste ner fort Rätt sort spelar ingen roll ge mig nått Jag har fått nått smått irriterande men gott Som jag dricker innan jag ska in på stället Men ska jag va ärlig blir nog fyllecellen Innan krogen stänger, fy fan hur kan det bli så vilt Och nu jiddrar vakten säger 'snälla kan du stå still' Det där var ingenting Dom sa här ta en till Dom gav mej nya öl, nya glas, nya shots Tills jag vingla bort Jag vakna någonstans Där ingen fanns till hands Där jag inte kände någon Jag kände ingen alls Jag fick karatefylla Jag var ett svin mot er Det blev karatefylla Betedde mig jävligt fel Jag fick karatefylla Jag var ett svin mot er Det blev karatefylla

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0