Friday im in love..

Soft vecka. I måndags blev det Bio och mys med Mimmsan. kände att jag hade lite Mimmi abstinens efter 5 dagars solo i Åre! Vi käka sushi my favorite food sen såg vi Farsan, en rolig men lite sogsen feelgood film. Har hunnit luncha med Nygårds och idag tog jag en fika med Emelie annars har det mest blivit jobb och stall. Tävling i Fagersta om en vecka så det är massa trim och finslip nu.. Ska lägga upp lite bilder å shit från Åre men de blir nog på Söndag, so wait and see... Förresten, jag blev kär när jag var i åre, just på Fredagen.. 



Monday you can fall apart
Tuesday, Wednesday break my heart           
Oh, Thursday doesn't even start
It's Friday I'm in love




Kommentarer
Postat av: Emelie

Hey! Tack för fikan! Det var verkligen trevligt! Får vi försöka göra om innan jag åker hem! Kram kram

2010-02-20 @ 10:16:18
URL: http://eeebee.blogg.se/

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0