Morning glory

Grattis alla Mattias på eran namnsdag och ett jättegrattis till min vän lollo som fick en liten kille i går! All lycka till Lollo, Danne och lillen!!!
Kom nyss hem har varit och storhandlat frukost/brunch med mimmsan. Sov hos en kompis igår så jag passade på att ta lång sovmorgon.. Nice! Det förtjänade jag verkligen, har blivit så många sena kvällar och tidiga mornar senaste veckorna.
Såg surrogates igår men somnade innan slutet så jag får väl se om den, verkade ok men jag var så trött.. Blev nästan övertalad att se Paranormal activity igen.. helt sjukt, ska aldrig mer se den filmen.. Fattar inte vad det är med killar och skräckisar.. Har inte förstått charmen att sitta och må dåligt i två timmar för att sen inte ens våga gå på toa själv.. Drygt bara..

I måndags blev det biomys med mimmsan men såg typ årets sämsta film.. Wolfman.. Hur kunde det bli såhär trodde den skulle vara grym ju! Ångrar mej att jag inte föll för mimmsans vädjan att se shutter island.. next time baby i will lisen too yoooouu! Anyway nu ska jag ge mej in på äggkoknings försök nr 2! Fösök nr 1 gick inte ens att skala..
Okidoki, kattenmusentiotusen! FIRE! / M



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du lägga in något nytt på din blogg=)

2010-03-05 @ 09:57:58

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0