Mår väl sådär..

Skön promenad idag, Olivia slapp sitt täcke nu är det är så varmt.. I morse ringde klockan 7.30 drygt för jag kom i säng väldigt sent igår. Men hästarna måste motioneras. Tog en tur med en ryggskadad Åse, stackarn.. Blev lite mys middag igår med rödtjut och mimmi. Såklart ville vi gå på pitchers och ta nån öl. Tomas och Kajsa hakade på efter lite tjat =) Vi hade trevligt men drog vidare till Bishops där träffade vi några vänner och enligt Tomas så dumpade vi dom så de drack upp sin öl tackade för sej och drog.. Men jag tror bara de ville gå hem och köra sitt schema ;) Jag och Mimmsa tog med Anki och Peter och drog till Åh. Tänk om man får vara så snygg som Anki när man är över 40! Vi dansade och hade skoj, tog bussen hem och käkade knäckebröd i sängen.
Har nyss varit hos Busks farmor och bytt gardiner idag då fick man kaffe och cookie! Nu väntar jag på tacos buffe hos familjen Busk! Ska bli gött!

Har nyss fått lära mej eller hört följande..
  • Min hund kan ta sej ut ur hästboxen utan att öppna dörren
  • Jag har dålig karma för att jag inte vill vara nykter hela januari
  • Tidnings omslagen ljuger (hittade inget om anna anka i tidningen fast hon var med på omslaget! falsk marknadsföring)
  • Man ska inte stå på ett ben och snurra runt när man är bakis
  • Jag är lik Lady Gaga ( det var sagt i negativt tonläge. Som om de vore negativt! Pucko brud!)
  • Lita aldrig på en knarkare
  • Förr fanns inget intresse av att åka på resor
  • Lämna inte pennor framme de kan bli uppätna
  • Var försiktig med ischoklad
  • Värm kannan innan såsen
  • Snart har jag inga kanaler kvar
  • B vill ha en man
  • Nils är en mobbare
  • Stascha är en ballbuster
  • Och tydligen borde jag lära mej att killar är inte object..
Lite pics från gårdagen..








Hon är ju såå snygg!!


Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0