Still sjukling..

Har spenderat större delen av dagen på soffan framför diverse såpor, börjar bli rätt trist..  Mimmsan kom hem en sväng på dagen, sen tittade en man in på altanen.. Passade på att fixa lte tvätt som jag borde gjort förra året typ. Kom på sent igår att jag skulle besikta bilen idag. Den gick igenom utan problem, blev lite glatt överaskad för jag trodde det var himlen nästa för hästbilen. Tack snälla besiktningsman! Han tyckte nog synd om mej för jag snorade och nös konstant.. I morgon ska jag bli frisk vill åka och rida! Dagens matintag bestod av frukt och sockerbomb! Blev så mätt at jag knappt orkade läsa boken. Ska sova lite så jag orkar hänga med mesbjörnen ikväll. Ja just ja glömde säga att soffisnutten är på väg till Karlstad för att träffa en speciell kille. Undrar hur hon ska klara sej dit, lokalsinnet och billugnet är inte det bästa.. But i wish u all the luck baby!

Frukt frossa              Mimmsan å jag   Snygging på väg till Karlstad

snällis som tar hand om Ludde

Dagens citat;
Man ska inte äta gul snö!  - vadå finns det?!

Take Care! /Miss M

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0