Happy B day for little me <3

Jag har fyllt år i veckan! Firades med tårta vänner och fina presenter!




Fick massor av tårta, kakor och presenter Bland annat Blommor från Björns mamma. Rosor från Björnen. En vit kofta från Elin och ansiktsbehandling från Mimmsan! O Ponnytjejerna är så gulliga fick godis och ett fint kort på oss! Sötisas <3




Halsband från Björnis <3





Kärlek
.. Världens bästa kille <3


Igår var vi som tradition på Churtstreet och firade och åt! Fick tyvärr bara ett kort av hela kvällen men tror Mimmsan tog ett par så de kommer.. Kvällen slutade på Harrys med drinkar och dans. Stackars Björnen fick vara nykter och köra hem för jag skulle upp tidigt och hjälpa mina ponnytjejer på tävlingen idag. Björnen är väl ändå bara helt Bäst!  Alla ponnisar och ponnytjejer var jätte duktiga!!  Bra jobbat! Även våra "större" tjejer gjorde bra ritter under Lördagen. Sara, Jonna och Terese var felfria i första klassen och Jonna och Therese i andra! Terese och Eline blev även placerade i stilhoppningen! =)



Mitt enda foto från igår =)


Kattis, Sofie, Mimmsan, Evve, Elin, Robert, Jörgen, Jocke, Björn var oxå med! Tack alla vänner för en trevlig kväll!! Love ya!

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0