Godmorgon!

Godmorgon Världen!
Min sötavän är och köper dricka så jag tänkte försöka blogga lite, annars är det rätt svårt eftersom han pratar konstant och ska berätta och dela med sig av vad som står i hans fantastiska bok ;)
Klockan är typ åtta i sverige, men vi har hunnit med att käka frukost, sola och jag har simmat typ 1km. Vaknade vid 9 thaländsk tid. Hade svårt att sova inatt, tog bara en halv sömntablett. Ska nog ta två ikväll. Björnen sommnar  direkt, ena stunden är han vaken sen blir det tyst och han sover.
Nu kommer Björn in i rummet och börjar berätta om nån artikel han läst i sin bok (så tar du ut din lön i choklad) Det handlar om någon sex eller onani orgie på nån scen när ett rockband ska uppträda i köpenhamn. Jag försöker att inte lyssna men nu börjar han högläsa lite mer detaljerat så jag har svårt att koncentrera mej på bloggandet.. So long jag går nu ner och hyr en moppe, ska dra runt på ön. Fire / M


Saknar den här sötnose extra mkt när man ser alla gatuhundar stryka runt..

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0